:)

IgreKlik - Igrice online

Sve troje su sigurni.
Jedno u oklop.
Drugo u snagu.

Treće u ishod.

lovica
„Sad svejedno, stalno zamišljam mnogo male djece kako se igraju u jednom velikom žitnom polju. Na tisuće male djece, a nikoga u blizini...nikog odraslog, mislim...osim mene. A ja stojim na samom rubu neke grozne provalije. Što mi je dužnost, trebam uloviti svakoga tko se zaleti prema provaliji..hoću reći, ako netko trči ne gledajući kuda ide, ja moram iskrsnuti odnekud i uloviti ga. To je sve što bih radio čitavog dana. Da budem takav neki lovac u žitu. Znam da je to ludo, ali to je jedino što bih doista želio biti.“

11 komentara

  1. Nije mi bilo umjesno tražiti da vratiš avatar, ali sad kad si ga vratila, smijem reći da mi je drago. Čak i prije bih ga gledala i mislila kako je lijep, te kako ti savršeno pristaje smirenost i mudrost koju on odaje.

  2. 🙂 odlična fotografija!
    Sfumato, ne bih ja tako bila sigurna da “ne znaju doviti”… Nauka vodi u dva smijera, nekome put ka spoznaji da shvati koliko je mali, a nekome zastor da se u svoj svojoj nadobudnosti velikim vidi…Ipak, nije samo imati znanje, treba znati znanje :-)…

  3. @Lady, tarikat uči skromnosti i poniznosti pred Morem koje se prostire pred nama u nedogled…Jednom, dok budeš kvasila svoje tabane :), naići će val koji će te ogasuliti od zemaljske prašine, sigurna sam. I tada ćeš reći: “Ja ništa ne znam!” i zaplivati bez straha… 🙂

Komentariši