13

IgreKlik - Igrice online

Šetajući jednom prilikom sa hazreti Omerom, Božiji Poslanik, a.s.,  je vidio da im u susret ide jedan idolopoklonik pa je rekao: “Omere, ja ovog čovjeka volim!“

 Omer, r.a., ga je upitao: „Kako, kad je on  idolopoklonik, Poslaniče?

“I ti si bio idolopoklonik pa sam te volio, Omere!“

 

Ljudske duše su dio Vječne Duše, dio Božanskoga Ruha, uzvišenosti neopisive. Sve ono što dolazi putem nadahnuća koje se ne može riječima izreći, dolazi od Izvora, od našeg Gospodara, kojem ćemo se, naposlijetku, svi vratiti. Zadržati lham u prsima, znači biti zahvalan. Odan. Onaj koji voli Stvoritelja, svjedočeći ljubav prema stvorenome.

lovica
„Sad svejedno, stalno zamišljam mnogo male djece kako se igraju u jednom velikom žitnom polju. Na tisuće male djece, a nikoga u blizini...nikog odraslog, mislim...osim mene. A ja stojim na samom rubu neke grozne provalije. Što mi je dužnost, trebam uloviti svakoga tko se zaleti prema provaliji..hoću reći, ako netko trči ne gledajući kuda ide, ja moram iskrsnuti odnekud i uloviti ga. To je sve što bih radio čitavog dana. Da budem takav neki lovac u žitu. Znam da je to ludo, ali to je jedino što bih doista želio biti.“

6 komentara

  1. Čuh nedavno i svidje mi se: kako spoznah da je šejtan otvoreni neprijatelj ljudskoj rasi, ja volim sve ljude. Dodajem, praštanje,samilost, prihvatanje ljudi u različitosti trebao bi biti uobičajeni ljudski postupak,

  2. @Zena_vojnik, lijepa je predaja, s tim što o njoj treba dumati malo oštroumnije. A meni se ne da.

    @Ajni, bila sam sličnoj džamiji, u Isfahanu. Prizori koji, kad ih napustiš, djeluju poput sna.

    @sa1, da, on je otvoreni neprijatelj čovjeku, a ljudi ga prihvataju kao prijatelja. Ono što je meni zanimljivo u vezi njega je, kada dođu njegovi sljedbenici i budu ga tražili da svjedoči u njihovu korist, tj. da potvrdi da ih je on doveo u zabludu, Šejtan će ih sa podsmijehom gledati i ostavit će ih na cjedilu. Prevarenim će se osjećati sljedbenici njegovi, oni koji se nisu htjeli suprostaviti njegovim spletkama. Jer, on je svjestan da nema apsolutnu moć nad čovjekom, ali da ima sofisticiran način da dopre do nj.

    Voljeti ljude sa svim različitostima,da.Ono što ne treba voljeti, jesu loša ljudska djela i loše ljudske osobine. To je teško razdvojiti, ali je moguće.

Komentariši