27. maj 1868. – 2. februar 1924.

IgreKlik - Igrice online

S grana vjetar duhnu…

 

Polako suton prikrada se, slazi

 

Gdje ste?… Ja budan na prozoru stojim

 

Nemoj, draga, noćas da te san obrva

 

Ja dršćem, evo, pred ljepotam’ tvojim…

 

lovica
„Sad svejedno, stalno zamišljam mnogo male djece kako se igraju u jednom velikom žitnom polju. Na tisuće male djece, a nikoga u blizini...nikog odraslog, mislim...osim mene. A ja stojim na samom rubu neke grozne provalije. Što mi je dužnost, trebam uloviti svakoga tko se zaleti prema provaliji..hoću reći, ako netko trči ne gledajući kuda ide, ja moram iskrsnuti odnekud i uloviti ga. To je sve što bih radio čitavog dana. Da budem takav neki lovac u žitu. Znam da je to ludo, ali to je jedino što bih doista želio biti.“

15 komentara

  1. Za obljetnicu njegovu ova prelijepa Šantićeva elegija

    Moja noći, kada ćeš mi proći?
    — Nikad!
    Moja zoro, kada ćeš mi doći?
    — Nikad!
    Moja srećo, kad ćeš mi se javiіt?
    — Nikad!
    Moje nebo, kad ćeš mi zaplavit?
    — Nikad!
    Moja draga, kad će naši svati?
    Nikad!
    Moja suzo, kada ćeš mi stati?
    — Nikad!

    (nisam osobno u ovom raspoloženju, kod mene je ružičasto)
    _

  2. (po sjećanju)
    Ostajte ovdje
    Sunce tuđeg neba
    Neće vas grijati
    Kao što vas ovo grije
    Gorki su tuđi zalogaji hljeba
    Gdje svoga nema
    I gdje brata nije

    Pjesma posvećena mostarskim muhadžirima…
    Izgleda, tako malo fali da budeš čovjek, pa ipak…

  3. elTango_Tango, hvala ti na lijepom prilogu, elegija sasvim ide uz moje blue(s) raspoloženje 🙂

    A kad je ružičasto, onda je sve pjesma:

    “Nisi samo srcu mila,
    što ti oko suncem grije,
    što su tvoje r'ječi blage
    anđeoske melodije…”

  4. @teoretičar, često mi “pročitaš” misli. Možda zato što slično mislimo, ali se na različite načine izražavamo.

    Razmišljala sam da ubacim ovaj dio koji si naveo po sjećanju u post, ali u meni budi neku duboku tugu i sjetu, koja nije samo moja, koja ne pripada samo meni, koja me podsjeća na to koliko smo postali otuđeni…daleki…daleki, stranci u svojoj kući, brat koji ne vidi svoga brata, iako su im pragovi sastavljeni…S druge strane, osjećaj za svoj toprak, ljudi na svim stranama svijeta, samoće o kojima se ne može pričati…neki weltschmerz, rekla bih.

    Biti čovjek…tema za naredni post!

    “Hajdemo, Muzo, iz ovoga kruga,
    Iz lude vreve i huke i praske;
    Željan sam lica bez laži i maske,
    Željan sam pola, dubrava i luga.

    Pogledaj, tamo, te kolibe gole,
    Trošne i tamne kao magle zimne,
    U njima žive duše gostoprimne —
    Srca što griju, što trepte i vole…

    Njihov je govor mome srcu lijek
    I s njima tako proveo bih vijek,
    Pa hrana bila samo crna kora.

    Hajdemo, Muzo, iz te lude praske,
    Željan sam lica bez laži i maske,
    Željan sam tople riječi i zbora.”

  5. ma ovaj komentar je trebao biti kod tvog obiozavaoca korisnikxxl ali …nes se pobrkalo pa da ne ostane objavljen nastupam:

    Neka smo:) razumijevanje je bit ljudskog opstanka….rekao je covjek kada je spoznao da je covjek

    Nego imam jednu ,izuzetnu,primjedbu na tvog komentatora sa mackom u slici a “lovicom” u psihi pa poslusaj:

    -Izuzetan je primjerak luksuza .Za pozeljeti je soferu koliko i Igo-u
    Doduse…mora se uzimati u obzir godine trenutka pozeljnosti ali…sto jeste to i jese…rahat-lokum je.
    Bas kao i ova ,cijenjena,fb-bukovica .Ljubim joj uzvrelost…pa to ti je

    https://www.facebook.com/iliveinamerica?fref=ts

  6. Za pozeljeti Komentar “Lovice”

    “Ja sam zahvalan čitalac, uvijek nađem načina da se odužim onome ko me nečemu nauči, pa otom-potom, nemoj zatvarati biblioteku, ako ništa istrijebit ću miševe :)”

    Odgovara joj istomisljenik:

    Lovice: Humano ih preseli na “onaj svijet”, ljepše zvuči 🙂

    Objavio/la korisnikxxl prije 10 sekundi #

    Ostavljate bez rijeci

    Ako mi dopustis da budem branilac “MISEVA”rado se prihvacam obaveze bez nadoknade

    Idemo…da dopunim @Teoretcicarevu, isprvnu, misao ako si voljna razumijevanja
    Hvala

  7. Napisao sam …ako si voljna razumijevanja

    Nisam napisao da se osjecam kao mis vec da se rado prihvatam branitelja “misa”

    Zaso mislis umjesto mene??

    Osjecaj moze biti mislima protumacen ali…da osjecaj ima misljenje je izvan pameti.Zar ne???

    Sta je za tebe normalna konverzacija???
    Zar ne trebamo razjasniti cime sam se oglasio pa nakon toga ustvrditi normalnost.

    Ne moze se u konverzaciju ulaziti sa stavom-batinom o nenormalnosti.Zar ne???

  8. Za mene je normalna konverzacija kada sagovornici respektuju jedni druge i onda kada se razilaze u mišljenju! Vrlo jasno.

    Komentare iznad si pisao ti, a ne ja, izuzev citiranog dijela.

    Pa, ima li tvoj osjećaj mišljenje, ili si mislima protumačio osjećaj?

    Voljna sam razumijevanja, dakako!

  9. @jasamizbosne, nedavno sam jela mostarske trešnje, vreo dan, ali Neretva zelena daleko bijaše 🙂

    Lijepa asocijacija, meni na spomen Šantića – zadrhti srce…A ko će znati da li je zbog trešanja ili Neretve ili nečega sasvim trećeg…

Komentariši